pine users (was: Re: Arrg, to bandwith mou !!)

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Fri Sep 21 05:45:01 EEST 2001

Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr> wrote:
> On Fri, 21 Sep 2001, Stelios Bounanos wrote:
>
> > toy Giwrgoy, o mutt edw pantws to deixnei mia xara. Egw toy exw balei
> > sto send_charset na dokimazei iso-8859-7 prin to utf-8, alla den kserw
> > poio prepei na protimatai.
> >

>  E oxi kai mail se utf-8! Dhladh poses sto diaolo glwsses 8es na baleis
> sto mail pou 8a steileis?
>  To iso-8859-7 sou fainetai ligo? Den se kalyptei? 8es kati megalytero?
>
> Den ftanei pou o giorgos me anagkase na dw to mail tou apo to mozilla kai
> oxi apo to pine exoume kai esena na les oti mporei etsi na einai to swsto
> :P

Epeidh kapoios apaithse na grafoume pleon mono se Java :P

    import java.io.*;

    public class Troll {
		public static void main (String args[]) {
	        Troll t = new Troll();

	        try {
	            Troll.startFlame();
	        } catch (Exception e) {
	            System.err.println("Unexpected troll error: " + e.getMessage());
	        }
		}

	    public class TrollException extends IOException {
	        public TrollException (String msg) {
	            super(msg);
	        }
	    }

	    public void startFlame (void)
	        throws TrollException
	    {
	        throw new TrollException("Pine?  Why Pine and not Mutt?");
	    }
    }

-giorgos

--
// We are Java of the Borg.  Resistance is futile.
// You will be converted to bytecode!