bigcity.gr

Nikolaos Kefalas nkef at otenet.gr
Thu Sep 20 19:02:01 EEST 2001

> yparxei afou mporoun na  dhmiourgh8oun mia xara selides xoris o
>
> O grafistas programmatismo mporei na min spoudase, alla toulaxiston tha prepei
> na jerei basika pragmata, opws ``to bandwidth den einai gia petama'', klp.

Symfono edo , toulaxiston prepei na exei mia syndesh spiti me ena
aplo 56k modem gia na testarei thn dhmiourgeia  tou h ta mikra tou teratourghmata,
pantos yparxoun kai merikes sobares etairies pou zhtane apo tous grafistes na
ftiaxnoun elafries selides , me grhgorh prosbash sto periexomeno , alles akribos
to anti8eto 8eloun mia selida 110% me flash kai  oso pio polla (enoxlitika
omologoumenos antikeimena) antikeimena na kinountai .

> Ki omws uparxei problhma.  O kosmos olos den einai Mozilla and/or Explorer.

Nai alla tote pleon milame gia ena pososto pano apo 90% to opio einai ena arketa
dhmokratiko pososto , den mporeis na problepeis gia tosous diaforetikous browser ,
eidika o Mozilla yparxei episima gia 12 diaforetikes platformes .

> [...]
> katalhgeis se ekeinh thn omorfh skhnh pou xrhsimopoihses se paliotero sou
> gramma (oi magoi ths plhroforikhs, pou autoi ta jeroun ola, klp klp), akribos
> san epixeirhma gia na deijeis oti to Internet PREPEI na einai accessible kai
> eukolo sth xrhsh tou apo olous.  Me to na apokleieis esu oloklhres omades
> epeidh sou aresei na parousiazeis tis plhrofories pou exeis me tetoio tropo
> pou na megistopoieitai h spatalh bandwidth (epeidh 'exoume, ara den
> prosexoume'), ta dialuses ola.. to palio sou epixeirhma tha bgei apo ton tafo
> kai tha se xtupaei mexri na peis 'metaniwsa'.

Ok metanoo alla to 8ema me to Bandwith to e8ixa ,gia na kano mia kritikh gia tis
syndeseis pou dia8etoume edo sthn Ellada se sxesh me tis ypoloipes eyropaikes
xores , etsi kai allios mia plhroforia pou parousiazetai mesa se tosa grafika
mallon den 8a einai kai toso xrhsimh ,mallon pio xrhsimo 8a einai aplo tutorial
se HTML, h PDF .

> Jexnas th lush ``na mhn xrhsimopoihseis unportable kommatia sth selida sou.''

To xerei auto o kahmenos o grafistas ? kalo 8a htan na to frontizoun ta programata
dhmiourgias selidas apo mona tous den milame gia to Frontpage bebaia to opoio etsi
kai allios einai gia ta mpaza , dysthxos to Dreamweaver ligo to exo dei, alla
fantazomai den 8a htan dyskolo eidika gia ena tetoio programa an den to kanei hdh
na dhmiourgei dyo ekdoseis tis selidas xoris kanena extra kopo apo ton xrhsth .
--
NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras