bigcity.gr

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Thu Sep 20 18:29:43 EEST 2001

From: Nikolaos Kefalas <nkef at otenet.gr>
Subject: Re: bigcity.gr
Date: Wed, Sep 19, 2001 at 10:10:01PM +0300

> O DJ Art e8ixe pali ena 8ema kai os synh8os to blepei apolyta .
> Nomizei pos oloi prepei na grafoun selides gramh pros gramh kai malista
> me ton xeirotero editor pou yparxei (blepe mcedit-notepad) .

Don't start.  Exo sixathei ta editor-wars.  Esu grapse me Wordpad, posws me
endiaferei.  Grapse me Cooledit, me Textpad, me oti sou katebei.  Apla mhn
jekinas editor-wars.

>     Ean kapoios xrhsimopoiei Dreamweaver ,Frontpage h otidipote allo den
> yparxei afou mporoun na  dhmiourgh8oun mia xara selides xoris o
> grafistas na ka8etai na asxoleitai me programatismo den spoudase auto
> exalou , to promatistiko meros mporei na to analabei kaipoios allos ,
> kai profanos den exei shmasia ti 8a xrhsimopoihsei (php , asp ,.......)
> (akous DJ ?).

O grafistas programmatismo mporei na min spoudase, alla toulaxiston tha prepei
na jerei basika pragmata, opws ``to bandwidth den einai gia petama'', klp.

>      H xrhsh plug-in barenei kapos tis selides alla efosoun yparxoun gia
> tous dyo basikous browser Netscape(Mozilla) ,Internet Explorer den
> yparxei problhma ,

Ki omws uparxei problhma.  O kosmos olos den einai Mozilla and/or Explorer.

> me auta o grafistas h opos allios  8elei na ton   pei
> kapoios mporei na dhmiourghsei auto pou tou fainetai sosto , ama se
> kapoion  den aresoun  autes h selides apla as mhn tis episkeptetai to
> Internet einai sxetika dhmokratiko meso .

Dhmokratikotata loipon mporei kapoios na pei ``auth h selida einai athlia''
xwris na mporeis esu na ton kathgorhseis epeidh to ``swsto'' kata ton
designer, gia auton einai ``blakeia''.  The wonders of democracy!

> Exalou enas sobaros an8ropos shmera den 8a mpainei me mia psoro 56k = 43k
> syndesh ,koinos ama exeis $Bandwith$ diabene,pios eipe oti to Internet einai
> gia tous ftoxous?

	[ References ]