bigcity.gr

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Thu Sep 20 13:51:01 EEST 2001

From: <papas at wise.gr>

> On Fri, 20 Sep 1996 01:56:33 +0300 "Yannis Kotsinos" wrote:

lol...

eimai palios xrhsths telika...

> afto einai provlima tou apik ton windows, kai oxi tou zindex :)

sobara? eilikrina ayto to eida prosfata kai h8ela na to psa3w perissotero
alla to eixa parei san dedomeno oxi san OS specific... dhladh ayto 8a paizei
ie. se linux???

hehe... 8a balw javascript poy 8a elegxei gia Linux sto  header kai 8a
petaw olous toys alloys o3w :-)

> as mi 8apsoume 5-6 tora pou vrikame papa

den 8elw na 8apsw tipota, emena 8eloyn na 8apsoyn poy to div toy menu paei
katw apo to select ths formas  :-)

<snip me>

> to provlima den einai ta overloaded me content sites (opos flash, in) alla
ta overloaded me exploits apo wannabe webdesigners

edw, 8a diafwnhsw. Xreiazetai telesths AND. H elleipsh toy aparaithtoy
whitespace einai arketh gia na soy prokalesei ponokefalo se ayta ta sites.
Alla kai ekei den 8a ftaiei o designer, to boss toy ftaiei poy 8elei on-line
efhmerida me thn idia morfh ;-)

> nai, giati avrio - me8avrio 8a ta dei kai monos tou, kai esi os eidikos
prepei na
> ton proidopoieiseis. Einai sa na pas se ena giatro kai na tou les pos na
sou kanei
> tin egxeirisi, san na ta ksereis diladi kalitera ta xorafia tou apo afton.

eite ayto, eite 8a paei kapoy alloy poy den 8a toy phgainoyn synexws kontra
kai esy 8a exeis xasei ena pelath...  dystyxws oi ellhnes pera apo teleiws
asxetoi exoyn thn tash na einai kai 3eroles kati poy mperdeyei ta
pragmata.... :-/

Ase poy synh8ws h perissoterh energeia apotrophs 3odeyetai sto giati den
mporoyme na exoyme ena mp3 poy 8a paizei me to poy mpainei o allos sth
selida, h mia fwtografia poy 8a pianei olo to mhkos ths o8onhs, h ena video
animation 19 MB !!!, h ola ayta mazi...

> O romantismos den peirazei giati einai 8ema standards, i apa8eia einai
afti pou dimiourgei ta provlimata

edw ennoieis mallon toys ~epaggelmaties poy tyxainei na 8ewroyntai swstoi
logw ths pleiopshfikhs agnoias...den 8a diafonhsw to na baleis to swsto meta
gia to content den einai kai toso megalh doyleia, kai h elleipsh toy ontws
deixnei oti den 3ereis ti soy ginetai synh8ws...

<snip>

> Poles fores, to la8os den einai tou web designer, alla tou programmatisti,
sigekrimena sto bigcity.gr einai i javascript pou dimiourgei ta provlimata.

alh8eia? den to epsa3a, egw ype8esa oti mallon 8a exei kotsarei kai vbscript
h kanena activeX me to poy eida asp...

> Apla leme oti einai kalitero otan apefthinese se ena koino pou exei sxesi
me
> ipologistes (bigcity.gr) na tous apodikneiis oti ksereis apo ipologistes,
giati afto
>  poulas. Ena koino pou to exeis anagki, den to apomakrineis me afto ton
tropo!

kai ti leitoyrgiko exoyn oi perissoteroi xrhstes sthn ellada shmera, ti
browser xrhsimopoioyn, kai apo poioys perimenei o ylopoihths toy ekastote
bigcity.gr na agorasoyn thn chaintech poy poylaei gia mhtrikh :o) ???

epeidh kindyneyw na pai3w ton dikhgoro toy diaboloy edw, tonizw pali... den
diafwnw mazi soy, den diafwnw me kanena sas.  Apla opws apanthsa &amp;
(hehe) ston djart einai 8ema xrhstwn. H hellug kai to linux einai h
epanastash se ayto gi' ayto kai oloi osoi eimaste edw to agapame kai ayto
prepei na 8ewrh8ei dedomeno... akoma kai oi palioi poy mallon to 8ewroyn
trend  :-)

> Ax! epitelous, as me pei kai emena kapoios romantiko, de me exoun pei pote
:)))

na breis mia kalh kopela poy 8a sto pei poly kalytera apo toys hellugades
;-)