bigcity.gr

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Thu Sep 20 11:12:01 EEST 2001

On Fri, 20 Sep 1996 01:56:33 +0300 "Yannis Kotsinos" <zookie at med.auth.gr> wrote:

> kai s' ayth thn periptwsh, kati poy den einai (kai ayto einai la8os)
> implemented se ena browser einai arnhtiko... ena allo einai oti kai stoys
> dyo to z-index twn select elements einai panta megalytero apo ola ta
> ypoloipa elements... and you care! telos pantwn...

afto einai provlima tou apik ton windows, kai oxi tou zindex :) as mi 8apsoume 5-6 tora pou vrikame papa

> to problhma opws synh8ws einai h pragmatikothta... kai h pragmatikothta ayth
> th stigmh einai to in.gr, to flash.gr,  ktl, crammed kai dyskoilia sites me
> overload plhroforias apo th mia, apo thn allh ta flash only sites kai
> eseis me ta 28.8k ante koyrefteite kai sth mesh kati site poy einai toso
> adiafora poy protimas na fas sth mapa kapoio apo ta prohgoymena... me
> lampres e3aireseis community sites poy einai genika mprosta kai mporoyn na
> syndiazoyn to context me kati parapanw apo ena aplo conversion enos .gs se
> .html.

to provlima den einai ta overloaded me content sites (opos flash, in) alla ta overloaded me exploits apo wannabe webdesigners

> Esy ws project manager se mia analogh etaireia, an er8ei kapoios kai zhthsei
> <sic>oyena soyait wsan oyayto toy oyiin.tziar tzier'm 8elw</sic> 8a
> prospa8hseis na toy e3hghseis to parapanw? (Poso mallon an eisai ypallhlos)

nai, giati avrio - me8avrio 8a ta dei kai monos tou, kai esi os eidikos prepei na ton proidopoieiseis. Einai sa na pas se ena giatro kai na tou les pos na sou kanei tin egxeirisi, san na ta ksereis diladi kalitera ta xorafia tou apo afton.

> xmmm... twra poy to skeftomai esy isws kai na to ekanes. se anti8esh me ton
> romantiko djart, esy eisai o evangelist... :-)

O romantismos den peirazei giati einai 8ema standards, i apa8eia einai afti pou dimiourgei ta provlimata

> h kataskeyh enos site pernaei apo polla processing stages, h toylaxiston
> etsi 8a eprepe na ginetai. O designer den kanei tipote allo ektos toy
> layout. An to kanei omorfo den mas peirazei an exei la8os html giati emeis
> 8a thn prosarmosoyme afoy milame gia mia selida. 8a paroyme ton kwdika, 8a
> ftia3oyme ta la8akia toy, 8a thn spasoyme se includes kai meta 8a tis
> klwnopoioyme mexri na katakthsoyn ton kosmo. Twra an to eftia3e me
> dreamweaver, frontpage, homesite, vi, h xara3e ta bits epanw ston disko
> posos me endiaferei...

Poles fores, to la8os den einai tou web designer, alla tou programmatisti, sigekrimena sto bigcity.gr einai i javascript pou dimiourgei ta provlimata.
Apla leme oti einai kalitero otan apefthinese se ena koino pou exei sxesi me ipologistes (bigcity.gr) na tous apodikneiis oti ksereis apo ipologistes, giati afto poulas. Ena koino pou to exeis anagki, den to apomakrineis me afto ton tropo!

Ax! epitelous, as me pei kai emena kapoios romantiko, de me exoun pei pote :)))

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr