bigcity.gr

Thomas N. Stefanidis thomas at prometheas.gr
Wed Sep 19 21:58:01 EEST 2001

Καλησπέρα,

> και για αυτόν τον τελείως ηλίθιο λόγο ο explorer είναι καλύτερος browser ??

Προς Θεού!!Δεν είπα αυτό!Δεν θεωρώ καλύτερο τον Explorer...Αυτός είναι ο λόγος
που ακόμα χρησιμοποιώ Netscape(από το πρώτο κιολας serfing!)

> Αυτό είναι το σημερινό πρόβλημα. ότι την έχουν δεί "κάπως" οι "web
> designers" και δημιουργούν σελίδες βασισμένες πάνω σε ένα πρόγραμμα και
> όχι βασισμένες επάνω σε μία markup language όπως η html.

Δεν νομίζω πως τα σχεδιαστικά προγράμματα βασίζονται πάνω σε έναν browser.Πάντα
προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν συμβατά και με τους 2...Αν όμως το
κάνουν,τότε δεν πράττουν σωστά.

> δηλαδή, δεν είναι web-designers, είναι προγραμματιστές ms-frontpage,

Δεν θέλω να θίξω κανέναν,αλλά όποιος χρησιμοποιεί Frontpage και θεωρεί τον ευατό
σχεδιαστή,τότε είναι γελασμέμος..Το θεωρώ το χειρότερο σχεδιαστικό πρόγραμμα.

> ότι μπορείς να κάνεις με αυτά τα δεδομένα πράγματα, μπορείς να το
> κάνεις χρησιμοποιώντας εργαλεία που αποτελούν standards (html, xhtml,
> css κλπ κλπ κλπ)

Δεν αμφιβάλω....Απλά γιατί να κάνεις κάποια πράγματα δύσκολα,αν μπορείς να το
κάνεις απλά και γρήγορα(και φυσικά σωστά!)

> 10% που μειώνεται ?? εγώ ξέρω πως αυτό που αυξάνεται είναι οι
> ανεξάρτητοι καλλιτέχνες με κουστουμάκια που έχουν σπουδάσει
> αρχιτεκτονική, ηχοληψία, μοντάζ, διακόσμηση, κλπ και καλούνται από τις
> εταιρείες να φτιάξουν μια βιτρίνα για explorer. έτσι είναι τα πράγματα.

Εγώ μιλάω με βάση τα στατιστικά που βλέπω....Μερικά χρόνια πριν (3-4)) θυμάμαι
ποσοστά 80% Netscape και περίπου 10% Explorer.
Τώρα βλέπω το αντίθετο..Τι φταίει για αυτό?Ας κατηγορήσουμε τους τεχνικούς που
πουλάνε τα pc και βαριούνται να βάλουνε και τον Netscape!!

> και ανθρακωρύχος είναι δύσκολο να είσαι, αλλά κάποιος πρέπει να την
> κάνει τη δουλειά. Το θέμα είναι πως ο ανθρακωρύχος παίρνει 3 και 60,
> ενώ ο ανεξάρτητος γιδοβοσκός παίρνει τα κέρατά του, ποσό ανάλογο με
> πόσα "κιλά" βαριά σελίδα γράφει.

Δεν μπορείς να κρίνες 2 σελίδες από τι μέγεθος τους.Πολλά παίζουν ρόλο σε
αυτό.Δεν μιλάω για γραφικά άλλα ίσως σε μια εφαρμογή που ίσως
χρησιμοποιούν.Θα μου πεις τώρα..."άσε την asp και γύρνα σε php".Δεν μπορείς να
πεις τον άλλο τι να κάνει και τι όχι..Αν δεν σου αρέσει η σελίδα ή δεν μπορείς
να την δεις,φύγε ή όπως σωστά είπε ένας φίλος,"βάλε explorer".
Δεν μπορείς να αλλάξεις μέσα σε μια νύχτα όλα αυτά(τον τρόπο σκέψης) που άλλος(ο
σχεδιαστής ή ο προγραμματιστής) προτίμησε να μάθει..Ας σκεφτούμε και το γεγονός
πως απλά ο σχεδιαστής αναγκάζεται να σχεδιάζει τα sites για Explorer γιατί απλά
οι προγραμματιστές της εταιρίας χρησιμοποιούν λογισμικό που να είναι συμβατά με
Explorer(ίσως η ανάγκη για κάποια ActiveX componets).

Θωμάς