desktop war (was: distro war)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue Sep 11 11:46:01 EEST 2001

On Tue, 11 Sep 2001 09:56:38 +0300 "NKanellopoulos" <nkan at profile.gr> wrote:

> Δεν διαφωνεί κανείς ότι το KDE είναι πιο εξελιγμένο. Τα πολλά κουμπάκια
> όμως κουράζουν τα μάτια μου. Ήταν ένας λόγος για τον οποίο εγκατέλειψα
> με χαρά τα Windows. Υπάρχει σημείο κορεσμού όσον αφορά τα κουμπάκια,
> και το KDE το έχει φτάσει... Εκτός από τον Konqueror, δεν μου λείπει τίποτα
> στο Gnome. Μη με παρεξηγείς, προχθές ξαναγύρισα σε Gnome μετά από
> μήνες. Με τρομάζει η ιδέα ότι όλοι οι ηγετικοί προγραμματιστές εχουν σαν
> κρυφό όνειρο να βγάλουν λεφτά από τα ελεύθερα προγράμματα...
Αυτό δεν θα έπρεπε να τρομάζει κανέναν. Η ιδέα είναι να κάνεις αυτό
που σου αρέσει και να μπορείς να ζήσεις απο αυτό. Η ελευθερία των
προγραμμάτων δεν έχει να κάνει με χρήμματα (δεν είναι δωρεάν προγράμματα).
Aν μπορέσουν να βγάλουν χρήμματα απο τα ελεύθερα προγράμματα τότε αυτό
είναι επιτυχία του ελευθερου λογισμικού, και θα επρεπε να στηρίζουμε τέτοιες
προσπάθειες.

Η GNU GPL δεν είναι revocable άδεια.

--
Nikos Mavroyanopoulos