desktop war (was: distro war)

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Tue Sep 11 09:57:01 EEST 2001

> Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, όμως. Ούτε τα Windows δεν είναι τόσο
> όμορφα/καλοφτιαγμένα όσο το KDE 2.x
>
> έχουν κάνει καλή δουλειά ....

Δεν διαφωνεί κανείς ότι το KDE είναι πιο εξελιγμένο. Τα πολλά κουμπάκια
όμως κουράζουν τα μάτια μου. Ήταν ένας λόγος για τον οποίο εγκατέλειψα
με χαρά τα Windows. Υπάρχει σημείο κορεσμού όσον αφορά τα κουμπάκια,
και το KDE το έχει φτάσει... Εκτός από τον Konqueror, δεν μου λείπει τίποτα
στο Gnome. Μη με παρεξηγείς, προχθές ξαναγύρισα σε Gnome μετά από
μήνες. Με τρομάζει η ιδέα ότι όλοι οι ηγετικοί προγραμματιστές εχουν σαν
κρυφό όνειρο να βγάλουν λεφτά από τα ελεύθερα προγράμματα...

> Το QT είναι free software πλέον.

Ελπίζω να παραμείνει έτσι

> μια υπόθεση είναι πως σε λίγο καιρό θα γίνεται "σφαγή" στον χώρο των
> Winblows, καθώς η Trolltech προσπαθεί να μπεί δυναμικά.

Γιατί αν τα καταφέρει η Τrolltech στα Windows, ξέρεις πού θα γράψει το
Linux...

> [...]
>

> Ως γνωστόν, δεν είναι άσχημη η δυνατότητα επιλογής (aka η ύπαρξη πολλών
> εναλλακτικών λύσεων), οπότε αν απλά λές ότι "θέλω να υποστηρίξω και το
> Gnome", it's natural. Αλλά το bleeding edge αυτή τη στιγμή (ο βασιλιάς,
> δηλαδή) είναι αναμφισβήτητα το KDE 2.2. Και είναι λογικό αφού το KDE
> άρχισε να αναπτύσσεται πολύ καιρό πριν αρχίσει το Gnome. Το Gnome, θα
> προσπαθήσει τώρα να φτάσει στο επίπεδο του KDE 2.x, και όταν το
> καταφέρει αυτό, τσούπ, το KDE 3.0 θα κάνει ένα μεγάλο άλμα και θα
> ξεχυθεί μπροστά και πάλι :-)
>
> εκτός αν κάτι αλλάξει με πολύ δραματικό τρόπο.

Ίσως το ότι η Sun έχει ριχτεί με μεγάλες διαθέσεις στην ανάπτυξη του Gnome
και
πληρώνει αρκετό κόσμο να το βέλτιώσει ...

> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

Νίκος Κανελλόπουλος