distro war (was: HD crash)

DJ Art djart at linux.gr
Tue Sep 11 00:06:01 EEST 2001

On Monday 10 September 2001 22:15, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> [0]: Το slackware έχει κάτι tgz που τα λέει packages, αλλά είναι
> παπαριες, δεν εχω δει ανθρωπο να τα χρησιμοποιεί.

Σε παραπέμπω αφενός στο παραπάνω post μου. Αφετέρου, τα tgzs του Slack
είναι περίπου ίδια με τα tgzs του FreeBSD (όχι τα ports, αυτά που
βάζεις με pkg_add / pkg_remove).

Είναι απλά binaries μέσα σε tgzs με ειδική διάταξη καταλόγων και script
το οποίο δημιουργεί τα απαραίτητα soft links. Το θέμα είναι πως αφού το
εγκαταστήσεις, προστίθεται στην βάση με τα πακέτα, τόσο το exact
location του κάθε αρχείου, όσο και το script αυτό καθαυτό, ώστε όταν
κάνεις removepkg να διαβάσει πάλι το script και να καθαρίσει ακόμα και
τα soft links.

Μπορεί να μην είναι τέλειο ως package management, είναι όμως αρκετά
ικανοποιητικό με συνεχείς βελτιώσεις (τώρα υπάρχει μια υποστήριξη να
κατεβαίνουν τα updates αυτών των pkgs αυτόματα από κάποιο ftp mirror,
κάπως σαν το apt-get δηλαδή).
Μπορεί να το κοροϊδεύετε όλοι, αλλά το μόνο που του λείπει είναι τα
dependencies. Αν είχε dependencies δεν θα διέφερε από το rpm.
(ναι, στο 8.0 έχουν προσθέσει και md5sums).

μην ξεχνάμε όμως ότι ένα ports collection θα ήταν πολύ πιο μεγάλη
προσθήκη. Τα binaries δεν παύουν να είναι binaries. Μπορεί κάποιοι να
μας λένε "μαζοχιστές", αλλά το source tarball είναι πολύ καλύτερο από
οποιοδήποτε .deb

;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>