distro war (was: HD crash)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Mon Sep 10 22:20:01 EEST 2001

On Mon, 10 Sep 2001 21:07:23 +0300 (EEST) Nick Apostolakis <nickapos at agriroot.aua.gr> wrote:

> opws sou exw ksanaeksigisei niko (se ekeino to banio pou eixame paei)
> yparxei to checkinstall to opoio doulevei kai gia rpm based kai gia tgz
> based kai me epifylaksi kati paizei me me deb based dianomes kai kanei
> thavmata.
Μα αυτό το πρόγραμμα το μόνο που κάνει είναι ότι θα έκανε και το
apt-get και το rpm(και πολύ χειρότερα γιατι δεν έχει έννοιες όπως upgrade etc.).

Αυτό που λες τώρα είναι ότι υπάρχει η ανάγκη ενός packaging system
(χρησιμοποιείς το checkinstall), το slackware
δεν το έχει[0], αλλα δεν σε νοιαζει γιατί θα περάσεις κάποιο δικό σου.

Το πρόβλημα δεν είναι οτι το slackware δεν μπορεί να πάρει κάποιο
packaging system, αλλα γιατί να μην βάλεις μια διανομή που έχει δικό της
packaging system[1]?

[0]: Το slackware έχει κάτι tgz που τα λέει packages, αλλά είναι παπαριες,
  δεν εχω δει ανθρωπο να τα χρησιμοποιεί.
[1]: ΑΠ: για να παιδεύεσαι!

--
Nikos Mavroyanopoulos