rdedssktop

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Sun Sep 9 07:56:01 EEST 2001

Θαλής Μαντζαβρίδης wrote:

> Ma ti einai auta pou les; Oles autes oi maimoudies
> einai teleiwmenes, pe8amenes. To mellon einai ta
> leitoyrgika ths Microsoft kai to Linux, arkei na ta
> kataferei sto dekstop. Oles oi paparies (prwtokola)
> pou anafereis einai gia tous argosxolous kai tous
> baremenous. A, paraligo na 3exasw. Gia kai xara
> paides, eimai kainourgios sth lista kai elpizw na
> epikoinwnoume wraia kai kala kai na antalasoume
> xrhsimes idees-skepseis (oxi omws gia rdedssktop kai
> malakies, etsi;)

Re pou ton eixate krymeno ayton! Re megale me mperdepses ligo, sth
deyterh 'h sthn trith gwnia aristera 6a vrw ayto ton kyrio "mellon".

BTW, sygxwra thn ageneia mou na sxoliasw thn apopsh sou. An parelpida de
sou aresei, tote eimai sth dia6esh sou na me alypseis me liwmeno molyvi
afou me ka6aireseis apo ta pronomia mou.