rdedssktop

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sat Sep 8 16:37:01 EEST 2001

From: Θαλής Μαντζαβρίδης <kafoum at yahoo.gr>
Subject: Re: rdedssktop
Date: Sat, Sep 08, 2001 at 08:54:58AM +0100

> Ma ti einai auta pou les; Oles autes oi maimoudies einai
> teleiwmenes, pe8amenes.

Kalh fash den lew.  Did we ask to know?

> To mellon einai ta leitoyrgika ths Microsoft kai to Linux, arkei na
> ta kataferei sto dekstop.

Poios noiazetai gia to ti kanei h Microsoft?
Elpizo oxi esu, allios egrapses sth lathos lista.
Auth einai mia linux lista.
Den asxoleitai me to linux giati 'misei tin Microsoft',
alla giati 'agapaei to linux'.

> Oles oi paparies (prwtokola) pou anafereis einai gia tous
> argosxolous kai tous baremenous.

Oh, and you are a protocol expert.  Kapoios pou akribos epeidh exei
sxediasei pampolla protokolla, niothei pos exei kathe dikaioma na
apokalei kati 'paparia' epeidh etsi tou jupnhse ena prwi.

Epishs eisai palios sth lista, kai exeis kai gi auto to logo, na
apokaleis argosxol, baremeno ki ego den jero ti allo, kapoion epeidh
apla etuxe na asxoleitai me kati pou esu den thes na asxolh8eis.

Na sou po ena mustiko.  "Remote desktop's are here to stay."

> A, paraligo na 3exasw.
> Gia kai xara paides, eimai kainourgios sth lista kai elpizw na
> epikoinwnoume wraia kai kala kai na antalasoume xrhsimes
> idees-skepseis (oxi omws gia rdedssktop kai malakies, etsi;)

An den s' aresei to ti grafetai sth lista, kai den exeis kan th
stoixeiodh eugeneia na min petagesai brizontas opoion tuxei na steilei
ena mail xoris na se rothsei prota poso se endiaferei to thema, h
porta jereis pou einai.

-giorgos