HD crash

DJ Art djart at linux.gr
Sun Sep 9 02:08:05 EEST 2001

On Sunday 09 September 2001 00:17, Steve Stavropoulos wrote:

> PS2. nai kala to katalabate, gia distro war to paw (poly mou
> aresoun).

nice ;-)

>  To RedHat pou sou emeine einai mia xara, use it!

εντωμεταξύ, αν εφαρμόσουμε μια στατιστική μελέτη στα τελευταία σου
postings, θα βγάλουμε το συμπέρασμα πως έπιασες δουλειά στην RedHat,
δηλαδή EΛΕΟΣ! ;->

> PS. mhn pei kaneis oti to Suse einai kai ayto linux opws ola ta alla
> giati 8a tou dei3w to licence tou yast2!

ΤΟ SUSE EINAI KAI AYTO LINUX!!!! Εγώ θα σου δείξω κάτι άλλο. Τρία
καρτελάκια: το ένα είναι η τιμή του SuSe Professional, το 2ο είναι η
τιμή του RH Deluxe και το 3ο είναι η τιμή εκείνου που έχει 100.000
κοντά.

Σοβαρά, τώρα, παρόλο που ένα υγιές distro flame war θα ήταν ωραίο, έτσι
όπως τα έθεσες τα πράγματα, ουσιαστικά καταλήγει σε οικονομικό-εταιρικό
war, όπου πραγματικά, επιτίθεσαι σε μια εταιρεία εις το όνομα μιας
άλλης εταιρείας, όπου και οι 2 εταιρείες έχουν κάνει τις μαλακίες τους.

Επομένως, δεν θα φτάσω καν στο ύστατο επίπεδο που λέγεται αναφορά στη
θρησκεία του Slackware ;) Θα μείνω ένα επίπεδο πιο κάτω, στο Debian,
και εδώ θα τελειώσει αισίως άλλο ένα distro war (που φαινόταν να έχει
καλές προοπτικές, αλλά ..... )

:-)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>