HD crash

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun Sep 9 00:17:01 EEST 2001

On Sat, 8 Sep 2001, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Ευτυχώς έπαθε ζημιά (δεκάδες bad sector) στο χώρο
> που υπήρχε το SuSE (στo χώρο που χρησιμοποιούσα δηλ·),
> αλλά επιβίωσε το Redhat.

 Nomizw oti o diskos sou ahdiase toso me to suse pou tou ebales pou den
ante3e kai krasare. Esy pws antexeis? (prin ligo diabasa kai to kainourgio
security announcement ths Suse gia to screen pou to eixan SETUID ROOT!!!
kai twra fysika tou bgazoun me to update to setuid bit san tis bregmenes
gates.)

 To RedHat pou sou emeine einai mia xara, use it!

PS. mhn pei kaneis oti to Suse einai kai ayto linux opws ola ta alla giati
8a tou dei3w to licence tou yast2!

PS2. nai kala to katalabate, gia distro war to paw (poly mou aresoun).