Ellinika kai kde 2.2 final (nai, pali problimata) (SOLVED)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Sep 4 00:17:01 EEST 2001

On Sun, Sep 02, 2001 at 05:46:21PM +0300, The Reverant wrote:

>  backup το ~/.kde κατάλογο (και το ~/.kderc). Σβήστα και ξεκίνα το kde
>
> Aisxos-kseftila, aidia-parakmi. [1]
> Thimizei windows pou an stin arxi den tou peis oti thes greek support ktl
> episis den doulevoun POTE. (toulaxiston edo sbineis ta conf files kai
> kaneis tin douleia sou).

  Το συγκεκριμένο θέμα είχε ανακύψει και στην i18ngr, όταν διαπίστωσα κι εγώ
ότι ο konqueror (πρακτικά η μόνη KDE εφαρμογή που είχα ποτέ στο σύστημά μου)
αρνούνταν να εμφανίσει τα ελληνικά που του έγραφα. Η τελική διαπίστωση ήταν
ότι τα τελευταία KDE (τουλάχιστον) αδιαφορούν για τις ρυθμίσεις του χρήστη
σχετικά με το locale, αλλά έχουν δική τους που τις υπερκαλύπτει. Αυτό που θα
θέλατε λοιπόν να κάνετε είναι να βάλετε τα εξής στο αρχείο
.kde/share/config/kdeglobals:

[Locale]
Charset=iso8859-7
Country=gr
Language=el

  Δεν ξέρω πόσο γενική ισχύ έχει αυτό, εμένα πάντως μου δούλεψε.

	http://www.microsoft.com/typography/

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"When he was six he believed that the moon overhead followed him.
By nine he deciphered the illusion, trading magic for fact. No tradebacks.
So this is what it's like to be an adult..."
		-- Ed Vedder