Ellinika kai kde 2.2 final (nai, pali problimata) (SOLVED)

DJ Art djart at linux.gr
Mon Sep 3 02:57:01 EEST 2001

On Sunday 02 September 2001 17:46, The Reverant wrote:

> Aisxos-kseftila, aidia-parakmi. [1]
> Thimizei windows pou an stin arxi den tou peis oti thes greek support
> ktl episis den doulevoun POTE. (toulaxiston edo sbineis ta conf files
> kai kaneis tin douleia sou).
>
> Efxaristo Thano, kai mipos, leo mipos, iparxei kamia true-type
> grammatoseira pou na ipostirizei ellinika? :-)
>
> [1] Koinos doulepse.

AXAXAXXAAXXA :-) (γελάω για το [1])

Κοίτα, η αλήθεια είναι πως (όπως λέει και ο Μανώλης στο από κάτω post)
κι εγώ έχω Slack 8.0 και έκανα compile το 2.2 και όλα δούλεψαν άψογα
κρατώντας τα confs του 2.1.1.

Από την άλλη, όμως, ξέρω τί λένε τα bug reports...

 Τώρα, από την στιγμή που εντέλει βρήκαμε τί φταίει και δεν δουλεύανε
κλπ κλπ, τώρα πλέον, αρχίζει η πάλη. Δεδομένου λοιπόν πως στην έσπασε η
όλη κατάσταση, σβήνεις πάλι τα νέα configs, επαναφέρεις τα παλιά και
..... Good Luck, κάτσε ψάξτο το θέμα και παίξε όσο μπορείς.
 Από την άλλη, ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!! μας χαρίζανε γάιδαρο και τον
κοιτάζαμε στα δόντια. Έχεις αυτό που λέγεται kde 2.2 και σου τη σπάει
το γεγονός ότι δεν έχουν φτιάξει έναν converter για τις ρυθμίσεις. Ε,
ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑΝ!!!!! :-)

όσο για τις γραμματοσειρές, εγώ χρησιμοποιώ των windows. Οι οποίες θα
διαφωνίσω με τον Μανώλη, δεν είναι ακριβώς copyklefted αφού η Microsoft
τις δίνει δωρεάν για κατέβασμα. (μάλιστα, υπάρχουν αν θυμάμαι καλά και
στη βάση του Debian, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα). Ναι μεν η license τους
δεν είναι ξεκαθαρισμένη, αλλά μην με βάλετε να πώ ξανά για τα δόντια
του γαιδάρου [2]

[2]
κοινώς, αν δεν θέλετε copyklefted λύσεις, τότε:

1) Μπορείτε άνετα να αγοράσετε γραμματοσειρές.

2) Μπορείτε να χρησιμοποιείτε όποιες γραμματοσειρές δίνουν τα διάφορα
sites στο Internet ελεύθερα. Όμως, ένα από αυτά τα sites είναι και της
Microsoft (core fonts for web designers).

Διαλέξτε και πάρτε.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?