RAM Swap kai alla sxetika (was Re: Unstable kernel)

v13 at priest.com v13 at priest.com
Sun Sep 2 00:36:01 EEST 2001

On Saturday 01 September 2001 02:51, Sidiropoylos Athanasios wrote:
> Christos Ricudis wrote:
> > Hello Steve!
> >
> >   On 31 Aug 01, Steve Stavropoulos wrote to All with subject "Re:
> > Unstable

..mplampla..

> Kala kai wrea ayta pou lete re paidia...
> Alla...
> Gia jigiste mou .... An einai dinaton bebea...
> Giati to g.....o to 2.2.16 (kai metagenesteres ekdoseis ths shras 2.2.x)
> Den skotone tipota otan parousiazontan diaroes sthn mnhmh apo to KVIRC
> Kai mou gemize thn ligh totes RAM (64MB)Kai to arketo (tote panta) swap
> partition (128MB) kai to rimadi aplos epeze me ton disko mexri na patisw
> to reset kai na kanw ena oreotato manual fscheck na to fxaristi8w o
> an8ropos ? (Me thn proipo8esh oti to eperna arga prefa kai den to
> skotona o idios )

apo to Documentation/sysctl/vm.txt:

overcommit_memory:

This value contains a flag that enables memory overcommitment.
When this flag is 0, the kernel checks before each malloc()
to see if there's enough memory left. If the flag is nonzero,
the system pretends there's always enough memory.

This feature can be very useful because there are a lot of
programs that malloc() huge amounts of memory "just-in-case"
and don't use much of it.

Look at: mm/mmap.c::vm_enough_memory() for more information.

prokeitai gia to arxeio /proc/sys/vm/overcommit_memory
Ap'oso thymamai se 2.2.x eixe timh 1, eno tora exei 0 (by default panta)

> Sidhropoylos A8anasios
> msx
<<V13>>