Unstable kernel

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Sat Sep 1 00:40:01 EEST 2001

Ακούγοντας όλα αυτά περί του 2.4.9, είπα να τον
δοκιμάσω.
Tι έγινε; Δεν έγινε, γιατί το made dep
παραπονιόταν ότι λοίπουν αρχεία και η μεταγλώττιση
σταματάει απότομα με λάθη... Tο ίδιο και με 2.4.7
Δεν είχα πρόχειρο τον 2.4.8.

Κατάφερα πάντως να φτιάξω τον 2.4.6, ο οποίος μου φαίνεται
πολύ σταθερός. Αφού βαρέθηκα να ανοίγω προγράμματα και το
load είχε φτάσει στο 7,5 σταμάτησα να τον ζορίζω (εδώ που
τα λέμε, πιο πολύ ζορίστικα εγώ). Το xmms άρχισε να κάνει νερά
γύρω στο load 4, αλλά ο δίσκος δούλευε κυρίως για την
αποσυμπίεση του OpenOffice 638 (αυτό πράγματι, ΔΕΝ είναι
ΚΑΘΟΛΟΥ σταθερό, στο Linux τουλάχιστον...) οπότε δεν
διακαιούμαι να πω τίποτα.
Ακόμη, φαίνεται ότι ο 2.4.6 χρησιμοποιεί λιγότερο swap
από τον 2.4.5.

Πάντως μου κάνει εντύπωση που λείπουν αρχεία από επίσημες
διανομές πυρήνα (από το kernel.org), δεν μου έχει ξανατύχει.
Συμβαίνει και σε σας; Το configuration ήταν μάλλον συνηθισμένο.

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net/linux