H monaxia tou BSDa (Was: Re: Slackware Kylix_oe)

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Mon Oct 29 02:11:01 EET 2001

Christos Ricudis <ricudis at paiko.gr> wrote:

> Exoun poy exoyn RPM support oi hli8ioi - giati den kanoyn RPM ta packages toys
> na teleiwnoume?

aaa ola ki ola, to slack to leei ka8ara. UNSUPPORTED package managment system (or smthing)

la8os, adiavastos. Pantos, den einai oti kalitero to rpm, (parolo kalo) ara ti menei? sources. ara loipon slackware. Ksereis ti exeis, pou to exeis, kai pio exeis. kai den sou spa ta @@ to rpm pou mporei na paraponietai.

> [...]
> design kai implementation enos Unix. O enas allazei th shmasia twn runlevels,
> o allos bazei arbitrary functions sta SYSV init scripts, o tritos allazei thn
> inetd (!), o tetartos dialegei ena kara-proprietary packaging scheme.
>
> Kai apo thn allh, blepw to BSD. Blepw diaforetika systhmata, opws to FreeBSD,
> to NetBSD kai to OpenBSD, poy exoyn metaksy toys POLY megalytero diversity apo
> tria linux distributions - kai malista se kernel level - na kratane ena
> aksioprepestato user land compatibility oson afora 3rd party packages.

/me bites the flamebait

diladi tora, sovara milas, to slackware se exei xalasei pote? Diladi ti allo 8es. einai oti 8eleis apo ena linux distro kai akoma ligotera. Einai oti kalitero, oti pio compliant (kai oti pio ka8isterimeno)

> Blepw to ports collection toy FreeBSD, me ena flexibility poy den eida pote
> moy se kanena Linux distribution, na se RWTAEI me ti options 8eleis na kaneis
> compile to X programma, anti o package maintainer na ypo8etei oti aytos
> gnwrizei kalytera pws prepei na egkatasta8ei ena paketo.

akrivos epeidi einai ports collection.
Oxi, den exo asxoli8ei me *bsd (gia ideologikous logous) alla den mporo na akouo oti i xelonooikogenia tou BSD einai (overall) kaliteri apo ti slacka. Se sigekrimena simeia mporei, alla xanei se ola ta alla, se ola afta pou to linux (genikotera) exei kerdisei, me megalitero to eksis aplo.Ti magia na xrisimopoieis ton ipologisti sou kai gia kati allo ektos apo (simpliroste) server. Na mporeis na akouseis mousiki, na deis ena video, na deis tv, dvd, na grapseis ena keimeno, kai oxi se kodika ps opos (pi8anon) mporeis esi).

> Giati symbainoyn ayta? Aploustata, epeidh aytoi oi an8rwpoi gnwrizoyn thn
> OUSIASTIKH shmasia pou exei h paradosh poy koybalane pisw toys - oloy toy
> original UNIX development - kai prospa8oyn akoma na ypakoyne se merikes
> basikes arxes opws "backwards compatibility" kai "principle of least
> astonishment", pragmata poy h RedHat p.x. exei ksexasei edw kai xronia.
Kai kala kanoun, kai mpravo tous, kai magia tous, kai pali kala pou einai kai aftoi kai frenaroun ligo ligo to linux na min to parei o diaolos.
Simfono gia ti redhat, diafono gia ti silibdin parasirsi olon ton disrtos. Diladi to slackware pes mou POU se ti apo afta pou anafereis xanei (to anti8eto, toso kairo kaname na pisoume ton patrick na alaksei libc)

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr