Slackware Kylix_oe

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Mon Oct 29 01:31:01 EET 2001

Sotiris Tsimbonis <stsimb at hellug.gr> wrote:

> ma gi'ayto to esteila, gia na to kanoun, mia pou opws eipa s'emena
> doulepse.. mono pou opws swsta parathrhses, den to esteila swsta, 3exasa
> to -i sto rpm.. zhtw syggnwmh.
>
> echo /bin/rpm.orig -i --nodeps >/bin/rpm

diladi etsi doulevei? De xreiasteike na tou valeis (toulaxiston to) $1 ?
(File, to sistima sou na to pas se giatro, pairnei protovoulies mono tou)

katarxin, oli i filosofia einai la8os. Den einai dinaton na kaneis shell script gia afto to skopo, pas sto allo domatio meso tou kosmou olou, kai mporei kai na min pas kiola... to poli - poli na kaneis ena alias alla KAI PALI DEN EINAI sosti lisi an de mporeis na egatastiseis ena paketo.

> ayto einai to problhma sto slackware, ta deps :)

kala, to kylix mono se rpm erxetai?

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr