Telnet as root

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Wed Oct 24 00:26:01 EEST 2001

* Nick Andrik <andrikos at csd.uoc.gr> [2001-10-23 16:50]:
> Den eimai sigoyros oti mporw na mpw sthn filosofia twn programmatistwn ths
> microsoft alla to pi8anotato einai oti to ^ to bgazei mono an pathseis kai
> deytero plhktro giati poly apla isws na perimenei deytero plhktro.

Ακριβώς: το ^ χρησιμοποιείται για να γράψεις τους χαρακτήρες που έχουν
από πάνω τους την γαλλική περισπωμένη: για παράδειγμα, με ^a βγαίνει
â, με ^e, ê κ.ο.κ. Όσο για το ίδιο, βγαίνει απλούστατα με "^ "
(δηλαδή με ένα κενό). Και εδώ, κύριοι, φαίνεται η μεγαλοφυΐα των
προγραμματιστών της Microsoft: Οποία απλότης! Οποία κομψότης! Για πείτε
μου, ω θαυμαστές του Λίνουξ: εσείς πώς θα γράφατε με τα δικά σας
πληκτρολόγια â, ê, î, ô, û; Πώς, άραγε, άλλους πιο εξωτικούς, αλλά
ουδόλως άχρηστους χαρακτήρες όπως €, ǧ, ʒ, ж, ب, 画; Εδώ σας θέλω.

Συμπέρασμα: μην κοιτάζετε πολύ τους πίνακες του Unicode, πειράζει.

Ἀλέξανδρος

ΥΓ. Εγώ πάντως τους έγραψα με ένα προγραμματάκι ονόματι ucm, ήτοι
«Unicode Character Map».