SOLVED: Telnet as root

Evris the Pelvis evris at source.gr
Tue Oct 23 23:01:01 EEST 2001

Spyros Dimas wrote:

> Geia sas!
>
> Eixa pei oti kati periergo symbainei me to root password, kai me tin boitheia sas, fysika, kateliksa sti lysi tou problimatos mou. H lysi einia ta kefalaia gramata pou exei to
> password. Palia ebaza ena password me mikra grammat. Apofasisa, loipon, na alakso taktiki kai ebala sto root to idio password alla me kefalaia. Me apotelesma, otan
> dino to root password na patao prota to CAPS LOCK.
> Etsi, to mono pou ekana tora itan na allakso to root password se mikra kai olla kala. MAGIC.
> Euxaristo gia tin boitheia sas.

oxi. arnoumai na pistepso oti to provlima sou einai afto. akou ti tha
kaneis. apo to linux, tha allakseis to passwd tou root se ena pou na
periexei ton xaraktira ^
meta tha dokimaseis na kaneis login apo telnet windows gia na mas peis
an to katafernei i oxi.
kai an den to katafernei tote afto tha einai to provlima sou kai tha sto
lysoume emeis.