why linux?

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Tue Oct 23 02:37:01 EEST 2001

On Mon, Oct 22, 2001 at 11:11:38PM +0300, sap wrote:
> mporei i erotisi mou na akougetai geloia, alla poly 8a i8ela na ma8o poia
> einai ta *pragmatika* pleonektimata xrisis tou linux gia enan meso xristi.
>
> eyxaristo,
> b0b

To apalo kai me8ustiko tou arwma, pou moiazei me thn geush maurodafnhs
tou 1918 se pothri apo krustallo Bohmias me arabourghmata skalismena
apo sxediasth empneusmeno apo ta sxedia pou exei sto patoma to palati
twn liontariwn sthn Alampra ths Ispanias.

Den perimeneis sobarh apanthsh elpizo se mia toso asafh erothsh pou
moiazei me troll?

Mporeis polu apla na to xrhsimopoihseis ki esu, kai na deis monos sou
an sou aresei.  An sou aresei, exei kalws, join the club.  An oxi,
pali kalws, den trexei tipota...

-giorgos