why linux?

DJ Art djart at linux.gr
Tue Oct 23 00:25:02 EEST 2001

On Monday 22 October 2001 23:11, sap wrote:
> mporei i erotisi mou na akougetai geloia, alla poly 8a i8ela na ma8o
> poia einai ta *pragmatika* pleonektimata xrisis tou linux gia enan
> meso xristi.

το ερώτημα που θα έπρεπε πρώτα εσύ να απαντήσεις (γιατί ναι, έχω τις
κακές μου και δεν βλέπω το εν λόγω thread που πάει να ανοίξει με καλό
ματι) το ερώτημα "προσδιόρισε τί εννοείς μέσος χρήστης".

Π.χ. μέσος χρήστης είναι ο surfer που παράλληλα παίζει games και αμα
λάχει εκτυπώνει και καμιά σελίδα στο Word ?? ή είναι κάτι περισσότερο
?? τί είναι αυτό το περισσότερο ?? μέσα σε αυτό το περισσότερο
περιλαμβάνεται προγραμματισμός ?? ο "μέσος χρήστης" έχει καθόλου
"τρέλα" με τους υπολογιστές ή απλά έχει ένα PC για να το δείχνει στη
γκόμενά του και να της λέει ότι είναι ο απόλυτος άρχοντας ??? (και στη
συνέχεια φυσικά, η γκόμενα παθιάζεται και σιγά σιγά η θερμοκρασία μέσα
στο Seicento ανεβαίνει και, εεεε ...... καλά, σταματάω. Ούγκ! ;-)

απάντα αυτό και όλο το thread θα κυλήσει μια χαρά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)