[OT]Pascal Keyboard?

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Mon Oct 22 16:31:01 EEST 2001

Vasilis Vasaitis wrote:

>    Όλοι γύρισαν να μιλήσουν για τον Spectrum και την BASIC του, αλλά,
> τελικά, γιατί τα πλήκτρα να αντιστοιχούν σε λέξεις; Δεν θα ήταν καλύτερα
> να αντιστοιχούν σε ειδικά σύμβολα για τη γλώσσα,

Restating the obvious:
Πολύ ειλικρινέστερη αντιμετώπιση. Όταν το π.χ. begin δεν είναι πλέον η λέξη
begin αλλά ένα πλήκτρο, δεν έχει νόημα να το ονομάζεις/εμφανίζεις begin
αφού χάνονται τα οφέλη από το ότι το keyword begin "τυχαίνει" να γράφεται
όπως η αγγλική λέξη begin.

--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨