loader

Kostas Liakakis kostas at skiathos.physics.auth.gr
Fri Oct 19 12:36:01 EEST 2001

Giaaaaa na gyrisoume sto 0ema...

"Sotiris Th. Koussouris" <broxopoios at NOSPAM.hack.gr> wrote:

> borei na mou pei kapoios pws einai dinaton na bootarw to linux mesw tou
> bootloader twn XP?
> Nomizw einai o idios me ayton twn win2000

Einai

> Exw suse 7.1 kai 8elw na to balw se ena disko pou einai secondary Slave
> (hdd)
> Kanw partitions ena gia to /boot, swap kai to root
> Meta to LILO pou prepei na to egkatastisw?
> kai ti prepei na kanw sta windows wste na balw to linux san entry?

Prosopikh mou protimhsh einai na xrhsimopoihso to lilo `h to grub gia boot
loader kai apo ekei na fortono ta windows. Alla afou to 0eleis etsi...

Ri3e mia matia edo. Mila gia to dos, alla 0a einai to idio me to linux.

http://www.bcpl.net/~dbryan/ntfs-dual-boot.html

Symfona me to ar0ro 0a prepei na exeis dos partition ston idio disko me ta
nt.

However, basizomenos sthn terastia empeiria mou (...) egkatesthse to linux
opou 0es, bale to lilo ston boot sector tou partition. As einai to
/dev/hdd1. Bebaiosou oti o lilo einai setarismenos sosta. Meta :

dd if=/dev/hdd1 of=lala.bs bs=512 count =1

Grapse to lala.bs se mia disketa, 3ekina ta w2k, tsimpa to arxeio apo th
disketa kai akolou0a oti leei o typos sto ar0ro gia to pos 0a baleis to
bootsect.dos sto boot.ini ton windows. Epilegontas thn kainouria epilogh 0a
prepei na se peta3ei sto prompt tou lilo.

An pali den doulepsei auto (poly pi0anon h empeiria mou na mhn einai toso
terastia en telei...) boreis panta na ftiaseis ena mikro /boot ston idio
disko me ta w2k kai ta ypoloipa ston hdd.

Ayta. Pes mou ti egine :-)

-K.