loader

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Fri Oct 19 02:42:01 EEST 2001

Sotiris Th. Koussouris <broxopoios at NOSPAM.hack.gr> wrote:
> borei na mou pei kapoios pws einai dinaton na bootarw to linux mesw
> tou bootloader twn XP?  Nomizw einai o idios me ayton twn win2000

Apo oso jero, nai einai o idios.

> Meta to LILO pou prepei na to egkatastisw?
> kai ti prepei na kanw sta windows wste na balw to linux san entry?

Yparxei oloklhro HOWTO pou perigrafei pos to Linux mporei na
xrhsimopoih8ei mazi me Windows 95, Windows NT, Windows otidhpote.
Dokimase na to diabaseis :-)

-giorgos

PS: To NOSPAM sto From: sou einai athlia methodos gia na glitoseis apo to
    spamming.  Kalutera einai na settareis to mail server sou na filtrarei pio
    apodotika to spam.  Epishs, bazontas NOSPAM, h 'remove.this.to.reply'
    einai spastiko gia auton pou kanei reply sta mail sou giati prepei na
    kanei diplo kopo.  Den ftanei pou epilegei to `reply', prepei na kanei kai
    *edit* ta headers apo pano.