kanellh kai pgp

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Wed Oct 17 10:58:01 EEST 2001

Christos Ricudis wrote:
> Perissotero me endiaferei apo poia prooptikh proseggize to 8ema. Apo thn
> prooptikh ths epishmhs amerikanikhs 'encryption is bad because terrorists use
> it' propagandas, h eixe kanei mia pio ousiastikh proseggish sto 8ema?

Epeidh eida kai gw gyrw sta 10 lepta (den antexw me tipota ton
Xatzhnikolaoy, poso mallon otan einai mazi kai Kanellh, Panagiwtarea,
Pipilh: h akatasxeth flyaria tgynaikwn aytwn....), basika h Kanellh
katekrine thn amerikanikh kybernhsh gia twrines kai (perissotero)
mellontikes parabiaseis an0rwpinwn dikaiwmatwn (kyriws gia parakoloy0hsh
epikoinwniwn twn politwn, p.x. gia thn parakoloy0hsh thlefwnoy xwris na
xreiazetai prohgoymena eisaggelikh adeia) kai anefere oti etrexe ton
dhmioyrgo toy PGP sta dikasthria epi synapta eth, wspoy ton ejantlhse
oikonomika, gia th nea ekdosh poy ypoti0etai de 0a mporoysan oi diafores
yphresies (bazete o,ti trigrammata arxika 0elete) na diabazoyn thn
allhlografia twn politwn klp.

...kai telika to epeisodio twn X-Files htan epanalhpsh :-(
AlxUnderNet :-) 42
Alexander Yohalas, Computer Engineer      | email: agio at intranet.gr
R & D Div. / T.E. Dept., INTRACOM S.A.    |        agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica GREECE   |
Phone: (+30 1)6690335 Fax: (+30 1)6860446 |