kanellh kai pgp

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Oct 16 18:31:01 EEST 2001

Hello Evangelos!

  On 16 Oct 01, Evangelos Tripolitakis wrote to All with subject "kanellh kai
pgp":

 ET> petyxa thn kanellh na bgazei logo gia ta peri pgp ....
 ET> ola wraia kai kala mexri poy peta3e thn patata "PGP esti pretty
 ET> good protection"

To psilopetyxe, Pretty Good Privacy shmainei.

Perissotero me endiaferei apo poia prooptikh proseggize to 8ema. Apo thn
prooptikh ths epishmhs amerikanikhs 'encryption is bad because terrorists use
it' propagandas, h eixe kanei mia pio ousiastikh proseggish sto 8ema?

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.