SOLVED: sendmail 8.12.1

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Wed Oct 17 02:14:01 EEST 2001

On Wed, Oct 17, 2001 at 12:48:39AM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

>            define(`confHOLD_EXPENSIVE', `True')dnl

Λοιπόν το πρόβλημα λύθηκε, και μάλλον έφταιγε το ότι φαντάστηκα ότι θα
δούλευε το παλιό .mc μου.
Αλλά έχω την εντύπωση ότι θες να πεις define(`confCON_EXPENSIVe...), έτσι το
είχα και στο παλιό έτσι μου δούλεψε και τώρα. Αλήθεια το nocanonify παίζει
καθόλου ρόλο στο αν θα τα στέλνει κατευθείαν ή στο queue, ή είναι τελείως
άσχετο. Από το cf/README δεν κατάλαβα και πολλά πάνω σ' αυτό το feature.

Δ.