sendmail 8.12.1

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Oct 16 22:26:01 EEST 2001

Καλησπερίζω.
Κατέβασα και εγκατέστησα το sendmail 8.12.1 στην θέση της 8.11.4. Το
πρόβλημα είναι το εξής, χρησιμοποιήσα το ίδιο .cf file και τα ίδια access,
aliases. Παρατήρησα όμως ότι τα mail που στέλνω καθυστερούν να φύγουν από
μένα για να πάνε στο Queue τραγικά ενώ παράλληλα εμφανίζεται αυτό στα logs :
NOQUEUE: connect from localhost [127.0.0.1]
Για να δω λοιπόν τι γίνεται έκανα telnet στο 25. Και παρατήρησα ότι οταν
δώσω MAIL FROM καθυστερεί τραγικά. Εβαλα λοιπόν το
accept_unqualified_domains και το πρόβλημα λύθηκε αλλά μετά κολλάει τραγικά
στο RCPT TO. Αλλά γενικά όπου και να κολλήσει μετά από κανά 3 λεπτο το
στέλνει. Παρατήρησα όμως και το άλλο, όταν τελικά ένα μήνυμα φεύγει μου
βγάζει το mqueue ότι host name lookup deferred, αυτό πως γίνεται να το
αποφύγω; Δεν θέλω αν ψάχνει για MX την ώρα που το στέλνω στο queue, παρά
μόνο όταν είναι να φύγει κανονικά. Στέλνω και το .mc μου μπας και μπορέσει
να με βοηθήσει κάποιος.

++++++
include(../m4/cf.m4')
VERSIONID(`linux for smtp-only setup')dnl
OSTYPE(`linux')
FEATURE(`nouucp', `reject')dnl
FEATURE(`always_add_domain')dnl
FEATURE(`use_ct_file')
FEATURE(`nocanonify')
FEATURE(`access_db')
DAEMON_OPTIONS(`port=smtp, Addr=127.0.0.1, Name=MTA')
define(`SMTP_MAILER_FLAGS', `e')
define(`confCON_EXPENSIVE', `true')
define(`confCT_FILE', `/etc/mail/trusted-users')
define(`aLIAS_FILE', `/etc/mail/aliases')
MAILER(local)dnl
MAILER(smtp)dnl
++++++++

Α να σημειώσω κιόλας ότι υποτίθεται ότι δεν δέχεται συνδέσεις από τον έξω
κόσμο. Μόνο από μένα.
127.0.0.1	ΟΚ
0.0.0		REJECT

Δ.