Πρόβλημα με browsers και proxy

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Oct 11 18:43:01 EEST 2001

On Thu, Oct 11, 2001 at 07:37:23AM -0700, Petros Vratsistas wrote:

> Έχω SUSE 7.2 και KDE 2.
> Όταν βάζω τον proxy server στον Netscape Communicator
> λαμβάνω το
> ακόλουθο μήνυμα λάθους:
>
> Warning:HTTP proxy host
> "proxy.fothnrt.gr" is unknown.
>
> Παρόμοιο μήνυμα λάθους παίρνω και από τον Konqueror.
> Το πρόβλημα
> το έχω μόνο όταν μπαίνω ως user. Όταν μπαίνω ως root
> δεν υπάρχει πρόβλημα.
> Πώς το διορθώνω;

Otan mpaineis ws root to netscape fortwnei allo profile pou endexomenws
na mhn perilambanei ton sugkekrimeno proxy.

Elpizw to "proxy.fothnrt.gr" na htan la8os sthn plhktrologhsh autou to email
kai na mhn to bazeis etsi akribws sta settings tou netscape. proxy.forthnet.gr
einai to address pou psaxneis.

Filika.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]