WEB IRC client.

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sat Oct 6 15:01:01 EEST 2001

Kekes Stamatis <skekes at internet.gr> wrote:

> Aplos yparxoun kai kapoioi epitidioi pou exoun kapoia war scripts ta opoia
> sikonoun klonous kai kanoun diafora mi preponta Niko. Gia ayto kai yparxei ayto
> to provlima. Etsi o periorismos einai sta 10 clones. Alla omos mia pou milame
> gia web me to sygkekrimeno IRC client milame gia pano apo 100 entrances apo to
> idio mixanima opote na kai to provlima.

Ta pio polla clone-protections exoun ulopoihmeno sinithos kai kapoio
mhxanismo 'ejairesewn', opote mporeis na baleis ena exception sto IP
h hostname apo to opoio erxontai ta java clients, kai na isxuei to
clone protection sou, alla oxi gia auto to host.

Psaksto ligo, h pes mas akribos poia ekdosh kai poion IRC server
xrhsimopoieis kai isos mporoume na boh8hsoume pio polu :)

-giorgos