WEB IRC client.

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Sat Oct 6 14:12:01 EEST 2001

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Giati na exeis auto to 'cloning protection' ?
> Sto internet (simera) 1 IP != 1 PC
> Einai enoxlitiko na prospathoun dyo apo to idio grafeio (to opoio
> exypireteitai apo kentriko server me masquerading) na mpoun se ena
> irc server kai na tous petaei.

Aplos yparxoun kai kapoioi epitidioi pou exoun kapoia war scripts ta opoia
sikonoun klonous kai kanoun diafora mi preponta Niko. Gia ayto kai yparxei ayto
to provlima. Etsi o periorismos einai sta 10 clones. Alla omos mia pou milame
gia web me to sygkekrimeno IRC client milame gia pano apo 100 entrances apo to
idio mixanima opote na kai to provlima.