Στοιχειωμένα MP3 tags.HELPΜΕ!!!

DJ Art djart at linux.gr
Fri Oct 5 13:48:01 EEST 2001

On Friday 05 October 2001 12:31, Theodore Lytras wrote:

> Έχω SuSE 6.3 και xmms 0.9.5.1.

Αυτό που περιγράφεις είναι μάλλον η "κλασσική" περίπτωση, αλλά ... δεν
μου κάθεται καλά η έκδοση του xmms. Μου φαίνεται πολύ παλιά έκδοση για
να συμβαίνει αυτό.

Πρώτα πρώτα, λοιπόν, αναβάθμισέ το.

> Τι στο καλό συμβαίνει? Πως είναι δυνατόν το παλιό tag να μη σβήνεται?
> Ας με βοηθήσει κάποιος please.
> ΦΟΒΑΜΑΙ τα ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΑΑΑΑΑ!!!!! (just kiddin')

(καλά, ψυχραιμία ;)

Η "κλασσική" περίπτωση, είναι η περίπτωση των Id3v2 tags. Τα τραγούδια
πολύ απλά, έχουν και τις 2 εκδόσεις του tag, εσύ αλλάζεις την version1,
αλλά προφανώς επικρατεί η version2 (την οποία με το xmms δεν μπορείς να
την αλλάξεις :-(    )

Το θέμα είναι ότι έχεις 2 επιλογές:

1) Χρήση 3ου προγράμματος για να αλλάξεις τα v2 tags (ψάξε π.χ. στο
freshmeat)

2) Χρήση καινούριου xmms. Υπάρχει επιλογή που λέει να απενεργοποιήσει
τα v2 tags, άρα θα φαίνονται μόνο αυτά που κάνεις edit εσύ (v1).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)