Στοιχειωμένα MP3 tags. HELP ΜΕ!!!

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Fri Oct 5 12:57:01 EEST 2001

Καλημέρα σε όλους!

Ακούστε τι κουφό μου συμβαίνει. Μου έγραψε ένας φίλος μου ένα CD με
MP3, τα οποία τα μετέφερα στο σκληρό δίσκο. Από κει και πέρα θέλησα
ένα-ένα να τα μετονομάσω (σε ελληνικούς χαρακτήρες) και να τους αλλάξω
τα ID3 tags, ώστε να τα τακτοποιήσω στη δική μου συλλογή.

Για τη δουλειά αυτή χρησιμοποίησα το xmms: φόρτωσα τα MP3 που ήθελα,
και ένα ένα τους άλλαζα τα ID3 tags. Και σε αυτή τη φάση διαπίστωσα
με τρόμο, οτι ενώ δεχόταν κανονικά το αλλαγμένο ID3 tag, το xmms στην
οθονίτσα του έδειχνε το τραγούδι και τον καλλιτέχνη σύμφωνα με το
ΠΑΛΙΟ tag!!!! Παρ' όλο που πατώντας το κουμπί Ι έδειχνε το καινούργιο
tag!!! Λες και το παλιό tag είχε κατά κάποιο τρόπο "στοιχειώσει" το
αρχείο!

Έκλεισα και ξανάνοιξα το xmms, ξαναφόρτωσα τα ίδια MP3 και
συνέβαινε η ίδια κατάσταση! Τι reboot έκανα, τι Remove ID3 tag και
ξαναγράψιμο απ' την αρχή, ότι και νά κανα δεν μπόρεσα να ξεφορτωθώ το
φάντασμα του ID3 tag!

Είναι ενδιαφέρον οτι το φαινόμενο συμβαίνει με το xmms, το freeamp,
αλλά όχι και το kmp3, το οποίο δείχνει και στην οθονίτσα του το δικό
μου, αλλαγμένο tag.

Έχω SuSE 6.3 και xmms 0.9.5.1.

Τι στο καλό συμβαίνει? Πως είναι δυνατόν το παλιό tag να μη σβήνεται?
Ας με βοηθήσει κάποιος please.
ΦΟΒΑΜΑΙ τα ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΑΑΑΑΑ!!!!! (just kiddin')

Bones out

--
"He's dead, Jim."
	-- McCoy, "The Devil in the Dark", stardate 3196.1