Πολλαπλοί λογαριασμοί e-mail

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Fri Oct 5 00:41:06 EEST 2001

On Fri, 5 Oct 2001 00:06:56 +0300, Sotiris Rentoulis wrote

>         someone at otenet.gr), είναι δυνατόν στήνοντας ένα μηχάνημα με Linux, να
>         μπορέσω να δημιουργήσω "άπειρους" λογαριασμούς e-mail για τους χρήστες
>         του τοπικού μου δικτύου (του στυλ: kapoios at kapou.gr) και αυτοί να μπορούν
>         να παίρνουν το e-mail τους μέσω διαφόρων (κυρίως Windows) e-mail clients;

Αν κατάλαβα καλά θες να κάνεις το εξής :
Κάποιο πρόγραμμα να κατεβάζει τα emails όλων των υπαλλήλων ενός γραφείου ας
πούμε, να κρατάει στο κεντρικό και μετά να μπαίνουν εκεί οι υπάλληλοι και να
τα κατεβάζουν.
Λοιπόν για να τα παίρνουν όλοι από τον server (linux) πρέπει ο εν λόγω να
τρέχει κάποιον POP3/IMAP server, πρέπει να έχεις στο σύστημά σου κάτι τέτοιο
(σε redhat είναι το πακέτο imapd-κάτι.rpm). Για να κατεβάζει ο κεντρικός τα
email και να τα βάζει σε accounts τοπικά *ΑΛΛΑ* στο ίδιο μηχάνημα κοίτα το
fetchmail θα σε βολέψει πιστεύω.
Παραπάνω δεν γράφω γιατί μπορεί να έχω καταλάβει και λάθος την ερώτηση:-)

Δ.