Πολλαπλοί λογαριασμοί e-mail

Sotiris Rentoulis spakae at otenet.gr
Fri Oct 5 00:11:01 EEST 2001

 Αγαπητοί φίλοι,

1ον) Μην αρχίζετε να βρίζετε επειδή γράφω αυτό το γράμμα στο Outlook ;-)
2ον) Ευχαριστώ για το βρίσιμο που ξέρω ότι θα μου ρίξετε, παρόλο το (1).
3ον) Το σημαντικότερο τώρα: Αν έχουμε μια dial-up ISDN σύνδεση με δυναμική
        IP διεύθυνση (λέγε με OTEnet) και ένα λογαριασμό χρήστη (κατά τα γνωστά:
        someone at otenet.gr), είναι δυνατόν στήνοντας ένα μηχάνημα με Linux, να
        μπορέσω να δημιουργήσω "άπειρους" λογαριασμούς e-mail για τους χρήστες
        του τοπικού μου δικτύου (του στυλ: kapoios at kapou.gr) και αυτοί να μπορούν
        να παίρνουν το e-mail τους μέσω διαφόρων (κυρίως Windows) e-mail clients;
4ον) Αν η απάντηση στο (3ον) είναι ΝΑΙ, ποιες είναι οι προϋποθέσεις και τα
        προγράμματα που χρειάζομαι για να γίνει αυτό; Κάθε παραπομπή ευπρόσδεκτη
        (ελεήστε τω φτωχώ--- τω πνεύματι).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Σωτήρης.