xmms + greek tags

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Oct 3 00:17:01 EEST 2001

On Tue, 2 Oct 2001, Dimitris Mandalidis wrote:

> Καλησπέρα.
> Εχω ένα προβληματάκι, παρ' ότι μπορώ να δω ελληνικά και στα tags αλλά και
> στα menu στον xmms μου (1.2.5), δεν μπορώ να γράψω ελληνικά. Ακόμα και τα
> ήδη υπάρχοντα tags που είναι γραμμένα με ελληνικά, στο file info δεν φαίνεται
> τίποτα, αυτό εν μέρει δικαιολογείται μιας και όλα τα mp3 μεταφέρθηκαν από
> windows + winamp και προφανώς είναι γραμμένα σε 1253 [0]. Καμμιά ιδέα για το
> πως μπορώ να γράψω ελληνικά; [1]

Προσωπικά μπορώ να γράψω ελληνικά στο "Πληροφορίες αρχείου"
(setxkbmap el).
Ίδια έκδοση xmms, τελευταία έκδοση GNOME από Red Carpet.
Ωστόσο δεν φαίνονται καθώς παίζει το αρχείο για τον (μάλλον) λόγο ότι
η συγκεκριμένη γραμματοσειρά δεν υποστηρίζει την κςδικοποίηση iso8859-7.

> Και κάτι άλλο, υπάρχει κάποιο standard για τα tags; μέχρι πρότινος το winamp
> είχε ως default το ID3v1 αλλά ο xmms έβλεπε μόνο ID3v2 tags.

αγνοώ.

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.