xmms + greek tags

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Oct 2 20:23:01 EEST 2001

Καλησπέρα.
Εχω ένα προβληματάκι, παρ' ότι μπορώ να δω ελληνικά και στα tags αλλά και
στα menu στον xmms μου (1.2.5), δεν μπορώ να γράψω ελληνικά. Ακόμα και τα
ήδη υπάρχοντα tags που είναι γραμμένα με ελληνικά, στο file info δεν φαίνεται
τίποτα, αυτό εν μέρει δικαιολογείται μιας και όλα τα mp3 μεταφέρθηκαν από
windows + winamp και προφανώς είναι γραμμένα σε 1253 [0]. Καμμιά ιδέα για το
πως μπορώ να γράψω ελληνικά; [1]
Και κάτι άλλο, υπάρχει κάποιο standard για τα tags; μέχρι πρότινος το winamp
είχε ως default το ID3v1 αλλά ο xmms έβλεπε μόνο ID3v2 tags.

Δ.

[0] το 'Α τονούμενο' τα φανερώνει όλα :-)
[1] wmaker 0.65 σε XFree86 4.1.0