i malakia me to onoma mandrake 8.1

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Oct 2 21:01:01 EEST 2001

DJ Art wrote:

> Μπορεί ναι μεν να το αφήσανε για το 2.4.15, αλλά ως προς το θέμα του vm
> ο 2.4.10 έχει κάνει τραγικές βελτιώσεις.
>
> δοκίμασα σε μηχάνημα με 320 ΜΒ RAΜ να ανοίξω 80 παράθυρα mozilla 0.9.3.
> Ε, η swap δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ (και το mem usage έφτασε τα 213 MB).
> (έχω και αποδεικτικό screenshot αν θές:
> http://members.hellug.gr/djart/mozillaz.png :)
> παλιότερα γινόταν χρήση της swap πολύ πιο "καταχρηστικά", χωρίς καν να
> γεμίζει η μνήμη.

Ναί, η μεγάλη πλειοψηφία αναφέρει βελτίωση στη χρήση της swap (80
mozilla?!). Αυτό που ήθελα να πώ είναι ότι όλο το vm subsystem έχει
αντικατασταθεί με τα patches του Arcangeli τα οποία ζήτημα είναι να έχουν
τεστάρει 100 άτομα πριν ο Linus τα περάσει στο σταθερό πηρύνα. See also:
http://lwn.net/2001/0927/kernel.php3

--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨