i malakia me to onoma mandrake 8.1

DJ Art djart at linux.gr
Tue Oct 2 15:18:00 EEST 2001

On Tuesday 02 October 2001 19:48, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> Εχμ...ναι, βέβαια η vm είναι ένα θέμα. Εκτός αν προτρέπεις τον κόσμο
> να κάνει testing στα patches του Arcangeli γιά να κάνει το debug του
> γρήγορα ο άνθρωπος να έχουμε αξιοπρεπή vm. Τότε είναι αναμφισβήτητα η
> καλύτερη λύση. Εγώ πάλι διατηρώ το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω τη buggy
> implementation του 2.4 και αφού η vm -aa έχει μείνει μέχρι τον
> 2.4.15, θα το σκεφτώ σοβαρα.

Μπορεί ναι μεν να το αφήσανε για το 2.4.15, αλλά ως προς το θέμα του vm
ο 2.4.10 έχει κάνει τραγικές βελτιώσεις.

δοκίμασα σε μηχάνημα με 320 ΜΒ RAΜ να ανοίξω 80 παράθυρα mozilla 0.9.3.
Ε, η swap δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ (και το mem usage έφτασε τα 213 MB).
(έχω και αποδεικτικό screenshot αν θές:
http://members.hellug.gr/djart/mozillaz.png :)
παλιότερα γινόταν χρήση της swap πολύ πιο "καταχρηστικά", χωρίς καν να
γεμίζει η μνήμη.

>    ^^^^^
> δεν είναι και πολύ ωραίο το ύφος σου

ναι, ούτε και μένα μου αρέσει το να γράφει κάποιος subject του στύλ: "η
μαλακία με το όνομα ΤΑΔΕ".

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?