Ειναι αδυνατη η εκτυπωση ελληνικων απο μεσο χρηστη ??????

yiannis thomaidis johntho at otenet.gr
Wed Nov 21 00:52:01 EET 2001

Γεια σας
Περνω το θαρρος να ενοχλησω την κοινοτητα αλλα δεν θα παρεξηγηθω αν δεν παρω
απαντηση..
Ταχω μπλεξει με την εκτυπωση ελληνικων.
Εχω πολλες απορίες.
Νομιζω οτι στο θεμα αυτο, το οποιο ειναι πολυ σημαντικο για ενα μεσο χρηστη,
η κοινοτητα των ελληνων χρηστων Λινουξ δεν εδειξε οσο επρεπε προσοχη για το
μεσο χρηστη ο οποιος δεν εχει τον χρονο και τις ικανοτητες "να την ψαχνει".
Το HELLENIC HOW TO αφιερωνει πολυ λιγο χωρο γι'αυτο το θεμα. ( Καποτε που
ρωτησα εναν φοιτητη πληροφορικης με την σταση του με απογοητευσε. Προσπαθησα
μονος με ΗP710C αλλα ... τζιφος. Οπως το περιμενα με βαση τους εκτυπωτεςς
που υποστηριζει το ghostscript. Αλλα πως καταφερα να τυπωσω ελληνικα με τον
ιδιο εκτυπωτη διαμεσου Starroffice ???? )
Εχω λοιπον αποριες.
Φοβαμαι οτι δεν θα παρω απαντησεις και θα πρεπει να παρω εναν ...... κασμα
και ναρχιζω να σκαβω. Ειμαι εκπαιδευτικος και ο χρονος μου λογω συνθηκων
ειναι περιορισμενος. Τι πρεπει να κανω ;
Να θεσω καμια ερωτηση ;
Τελικα ηδη εχω θεσει ερωτηματα !!!!
Σας ευχαριστω