postgres kai pgaccess

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Tue Nov 20 21:41:01 EET 2001

* NKanellopoulos <nkan at profile.gr> [2001-11-20 10:06]:
> Το pgaccess είναι ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα για διαχείριση
> βάσεων της PostgreSQL (υποστηρίζει φόρμες, report, καταχώρηση
> σε grid χωρίς να γράφεις sql, ...)
>
> Έχει καταφέρει κανείς να δει σωστά τα Ελληνικά με pgaccess ;

Εγώ βλέπω και γράφω Ελληνικά, αλλά ίσως το περιβάλλον του προγράμματος
να μην είναι συνηθισμένο: το τρέχω σε Unicode locale (el_GR.UTF-8). Τα
Ελληνικά που γράφω βέβαια καταλήγουν στη βάση δεδομένων με κωδικοποίηση
UTF-8 και όχι ISO 8859-7, ενώ αν βάλω κείμενο άλλης κωδικοποίησης μέσα
στη βάση, το pgaccess μου δείχνει άσχετα σύμβολα. Δεν ξέρω αν σου
φαίνονται «σωστά» τα παραπάνω ;-)

Παρεμπιπτόντως, η έκδοση του Tk/Tcl είναι 8.3.3, και της PostgreSQL
7.1.2.

Παρόλο που την έχω στον υπολογιστή μου, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με
την PostgreSQL. Έριξα μια ματιά τώρα στις οδηγίες, και λέει ότι αν την
έχεις κομπαϊλάρει με υποστήριξη multi-byte, μπορείς να ορίσεις την
κωδικοποίηση που χρησιμοποιεί η βάση δεδομένων κατά τη δημιουργία της.
Ίσως γι' αυτό να μη σου δείχνει Ελληνικά το pgaccess, επειδή δεν ξέρει
τι κωδικοποίηση έχεις και υποθέτει ότι είναι ISO 8859-1.

Αλέξανδρος

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr