Exceed kai SSH ka8ws kai Lotus Notes

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Tue Nov 13 12:10:01 EET 2001

ca9gch wrote:

Kata pasa pi8anotita, gnwstos gia to oti otan grafw
stis 2 to vrady mail ksexnaw na anaferw polles
leptomereies, once again ekana mia mikrh paraleipsh.

Me to SSH den exw kanena provlima, einai ry8mismeno na
kanei X11 Forwarding. To 8ema einai ti pernaw sto
exceed, pou sthn lista me ta services den exei to ssh,
alla pou par'ola auta exei epilogh tou na trekseis
command line-style kati.

Anarwtiemai, 8a 8ewri8w diestrammenos i aplws ili8ios
an prospa8isw na auto pou mou aneferes xrisimopoiwntas
to exceed prwta ws console kai meta ws remote x
desktop? Any further suggestions gia to sygkekrimeno?

Filika
Giwrgos Chlapoutakis
PS: Sygnwmmh gia thn vlakeia, an ontws itan vlakeia
auto pou eipa, lol

http://lists.hellug.gr

=====