Exceed kai SSH ka8ws kai Lotus Notes

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Nov 12 04:17:01 EET 2001

On Sun, Nov 11, 2001 at 05:42:43PM -0800, George Chlapoutakis
 <ca9gch at yahoo.com> was rumoured to have said:

> ca9gch wrote:
>
> Kalhmera se olous.
>
> Lepon, exw dio sxetika omorfa 8emata pou 8a i8ela tis
> gnwmes sas panw se.
>
> To ena afora ena programma gia remote desktop, onomati
> Hummingbird Exceed. Apo oso kserw kai apo oso to
> epsaksa, to Exceed sou dinei remote desktop se *nix
> workstations mesw rsh, rexec kai (an 8ymamai kala)
> telnet. Auto pou 8a i8ela na rwtisw einai an yparxei
> kapoios tropos gia na to xrisimopoihsei kaneis me ssh
> i me kapoio allo programma pou na tou dinei
> encryption, kai an nai, pou mporw na vrw plirofories
> (FAQs, HOWTOs klp) gia to pws mporw na kanw kati
> tetoio. Den kserw kata poso h erwtish mou einai

Sto manual page/online help toy ssh :-).
An o sshd ap' thn allh meria epitrepei X11 forwarding, tote to
energopoieis apo kai ton client, kaneis login, koitas an ontws exei
setarei to DISPLAY se kati san servername:10.0 [0], anoigeis to Exceed
ston client kai trexeis ena xlib programma ston server.

An de to exeis ypopsh soy hdh, des kai to vnc:

http://www.uk.research.att.com/vnc/

Ayto mallon 8a soy fanei pio boliko afoy milas gia remote desktop.
Doyleyei mia xara ki ayto me ssh, alla des ta sxetika docs sto site.

[0] An oxi tote den exei nohma na to setareis me to xeri (px clientname:0.0)
giati de 8a perasei mesw ssh => no encryption.

> vlakwdhs, kai zhtw sygnwmmh an einai.

[snip-snip lotus notes erwthsh, asxetos]

> Filika
> Giwrgos Chlapoutakis
>
> =====
> George M. Chlapoutakis