Re: Seira FAQ gia arxarious tis LGU(Was:Re: Unix network troubleshooting και καλό κρασί)

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Nov 13 01:56:01 EET 2001

On Mon, 12 Nov 2001 23:04:47 +0200, Dimitris Trifonopoulos wrote

> Mporoume isos na arxisoume ena allo thread me thema "Pistevete oti ta
> ellinika einai ena thema lymeno poy den xreiazetai na
> ksanasyzitithei?" Ego pistevo pos oxi. Panta nomizo oti to exo lysei

Κι εγώ το ίδιο και μένα μου παρουσιάζονται αραιά και που κάποια
προβλήματα, αλλά γράφοντας εδώ 'δεν βλέπω ελληνικά στα Χ' δεν κερδίζει
κανείς τίποτα

> Edo tha symfoniso, min ksexname omos oti yparxoun kai anthropoi pou
> den kseroun pos na kanoun ta parapano.

Μα φυσικά! και γι' αυτό πρέπει να κάνει ένα man pppd για να
διαφωτιστεί;-)

> Theleis na apantiseis epoikodomitika? Apantise. Allios min apantas
> katholou. Apantiseis to styl "tora tha sou po ego pou tolmises na

Συμφωνώ εν μέρει. Αν βλέπεις για πολλοστή φορά την ίδια ερώτηση κάποια
στιγμή θα σου ανάψουν τα λαμπάκια και θα απαντήσεις.

> mas esteiles oute kan to log tou x daimona" klp, protimo na vlepo gia 123445sti
> fora mail "den mporo na syndetho sto internet" para olo ayto to
> skylokavga.

Εγώ προτιμώ να μην βλέπω τίποτα από τα δύο! Αλλά εν μέρει καταλαβαίνω
τον νέο χρήστη, έρχεται από ένα μέρος όπου ισχύει το point-click και
συνηδειτοποιεί ξαφνικά ότι θα χρειαστεί χρόνια για να παίζει το *nix
του στα δάχτυλα και πελαγώνει. Επιμένω πάντως ότι όπως λες εσύ ότι οι
παλιοί πρέπει να σέβονται τους νέους, πρέπει να ισχύει και το ανάποδο,
να διαβάσουν το netiquette, στην αναγκη να τους βάλουμε και διαγώνισμα
για να τους επιτραπή η πρόσβαση.

Δ.