emfanish la8oys internet dialer

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Mon Nov 12 15:26:01 EET 2001

On Mon, Nov 12, 2001 at 03:15:03PM +0200, Giannis Papaioannou wrote:

> oxi, den eipa kati tetoio, tespa epeidh kapote eixa sthsei ena ppp server
> kai 8ymomoun oti mporeis na oriseis ews 3 name servers, bebaia to option
> htan ms-dns (opws eipa eixa kairo na asxolh8w me modem, pou na 8ymamai
> epakribws)
>
>  =>to syzitame askopa se mail, dokimase to kai pes mas...
>  =><READ_THIS_TWICE> kai kane kai ena man resolv.conf </READ_THIS_TWICE>
>
> <I'M_A_SMART_ASS>
> diabasa to man tou resolv.conf (2 fores) alla den ebgala akrh sto ti kanei
> o pppd mazi tou. apo to man pppd (sto grafw gia na mhn se balw sto kopo):
>
> usepeerdns
>               Ask the peer for up to 2 DNS server addresses.  The
>               addresses  supplied by the peer (if any) are passed
>               to the /etc/ppp/ip-up  script  in  the  environment
>               variables  DNS1  and  DNS2.  In addition, pppd will
>               create an /etc/ppp/resolv.conf file containing  one
>               or  two  nameserver lines with the address(es) sup-
>               plied by the peer.
>
> </I'M_A_SMART_ASS>

Oti uparxei tetoio option de shmainei pws oi ISPs exoun settarismenous
swsta tous authentication servers tous gia na to uposthrizoun.

Apo oti 8umamai to DNS negotiation ginetai mesw tou LCP, opou kata to
negotiation o authentication server leei "ok, to username kai to password
einai swsto, to IP address pou sou dinw einai auto, a, kai pare kai duo
DNS IPs na xrhsimopoieis". To ti kanei o pppd me auta ta duo DNS de gnwrizw
ka8ws den to xrhsimopoihsa pote auto to option.

Mhn 3exnas pws oi perissoteroi ISP uposthrizoun - molis kai meta bias tolmw
na pw - Windows kai Mac. Apo kei kai pera to pppd to xrhsimopoioume gia na
dhmiourghsoume ena TCP/IP link meta3u tou ppp0 sto linux kai tou NAS. Mhn
perimeneis ton pppd na douleuei swsta me ta upoloipa epikourika options.

Settare swsta ena /etc/resolv.conf kai de 8a exeis anagkh apo ton ISP sou
na gnwrizei pws na settarei to DNS option stous authentication servers.

Epishs settare swsta to /etc/host.conf , to opoio prepei na periexei
mia grammh me ta:

order hosts, bind

Auta, elpizw na boh8hsa...

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]