emfanish la8oys internet dialer

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Fri Nov 9 22:29:01 EET 2001

Giannis Papaioannou <jhn at egnatia.ee.auth.gr> wrote:

> exw polly kairo xwris modem, alla to logiko de 8a htan na orizetai
> automata o nameserver apo ton pppd (h' oti allo) tou server?

Not really.  Otan xrhsimopoieis ena sugkekrimeno ISP, sinithos den
xreiazetai na allazeis *kathe* fora to /etc/resolv.conf sou.  Arkei na
baleis tous DNS servers tou ISP mia fora sto arxeio.

Apo thn allh, o pppd kalo einai na min peirazei to resolv.conf, afou
gia paradeigma ego trexo caching named sto mhxanhma mou.  Thelo na
einai panta to idio, me monadikh nameserver line thn:

	nameserver 127.0.0.1

Telos pantwn, jefeugoume pali :)