emfanish la8oys internet dialer

Nicolas Mouxlas nicolas_papad at hotmail.com
Mon Nov 12 00:36:26 EET 2001

Lytras wrote:
> [...]
>	3)Αν σου λειτουργεί η σύνδεση έστω ως root, με οποιονδήποτε τρόπο, την ώρα
>που είσαι online άνοιξε το resolv.conf και σημείωσε τα νούμερα
>	4)Εν ανάγκη βάλε τα DNS της PanafoNET που σου σημειώνω σε προηγούμενο mail
>μου
>
>Έχοντας πλέον τα δυό νούμερα, θα ανοίξεις το YaST1.
>Θα πας εκεί που λέει System Administration ---> Network Configuration --->
>Configuration Nameserver, και εκεί που λέει IP address list θα βάλεις τα
>δύο
>νούμερα, διαχωρισμένα από ένα μόνο space.
>
>Αυτά! Έτσι θα σου δουλέψει ότι και να γίνει.

Dystyxws den alla3e tipota.....

>DJart wrote:
>τώρα τουλάχιστον λύθηκε το πρόβλημα ?? δεν μας είπες. Δουλεύουν όλα
>καλά τώρα ?? το δοκίμασες ? Κατεβαίνουν οι σελίδες ?

To ekana to arxeio akribws opws moy to eipes...syndeomai kanonika alla pali
tipota...
etsi prosexontas ligo kalytera to log scripter moy bgazei meta apo to
ATB40KA0 (opws leei h otenet) ena ERROR.....
To alla3e se ATB40 (opws leei h intrakom) pali ta idia.....
Exw kanei kai 3anakanei thn diadikasia ths dhmioyrgias syndeshs alla
tipota.....